KRS AUTOWORK

KRS AUTOWORK – Your Automotive Solution

  PENGENALAN    

Krs Autowork merupakan sebuah pusat servis yang menawarkan servis membaik pulih pelbagai kenderaan termasuk kenderaan perdagangan yang merangkumi kenderaan tugasan ringan (light duty) dan tugasan berat (heavy duty) di mana misi dan visi krs autowork ingin menjadi salah satu pusat servis yang menawarkan servis membaik pulih pelbagai jenis kenderaan di bawah satu bumbung. Kami mula beroperasi di Pekan Pahang pada tahun 2009 sehingga 2017 sebelum berpindah ke tempat baru di kawasan perindustrian padang lalang kuantan pada tahun 2017 lah sekarang, Dan dalam tempoh itu juga kami juga berjaya membuka satu cawangan di Bandar Pusat Jengka pada tahun 2012 dan dari situ jugalah ianya telah menjadi salah satu penanda aras untuk kami terus bertapak dan terus berdaya saing dengan bengkel -bengkel yang ada.

Bagi memenuhi minat serta permintaan dalam dunia automotif,kami juga menawarkan servis modifikasi kenderaan untuk kegunaan perlumbaan seperti go kart, drift dan drag race merangkumi modikasi pada enjin, dynbo serta penyambunagn ecu bagi kenderaan modikasi yang di hantar.

sdr
  • Dari bengkel kecil yang beroperasi di kawasan kampung krs autowork kekal sebagai sebuah bengkel yang menawarkan pelbagai jenis servis dengan kos operasi yang minimum krs autowork terus kekal sehingga sekarang dengan misi dan visi untuk menjadi subuah pusat servis yang menawarkan servis membaik pulih pelbagai jenis kenderaan termasuklah kenderaan perdagangan seperti kenderaan tugasan ringan (light duty) dan tugasan berat (heavy duty) termasuklah kenderaan penumpang seperti bas juga di sediakan.

Selain dari itu juga kami juga bergiat aktif dalam arena sukan permotoran di malaysia terutama dalam perlumbaan pecut (Drag Race) . Mengunakan proton satria yang di beri nama GREEN HORNET, satria tersebut di modifikasi sendiri di mana jatuh bagun suka dan duka dalam menempa nama di pentas perlumbaan drag ini.

E-PEROLEHAN

UNTUK MAKLUMAN DAN PENGETAHUAN ANDA,KAMI JUGA MERUPAKAN SALAH SATUNYA SYARIKAT BERDAFTAR DENGAN ePerolehan dan Kementerian kewangan dimana Kami juga menyediakan perkhidmatan selenggara dan servis kenderaan bagi jabatan kerajaan terutama kerajaan negeri pahang.

LOGO

Seperti sedia maklum logo krs autowork telah beberapa kali bertukar ,di mana ianye di lakukan mengikut arus peredaran zaman. tetapi kami tetap mempunyai logo rasmi untuk urusan rasmi.

ORGANISASI KRS AUTOWORK

Popular posts from this blog

EMPAT TANDA-TANDA PALAM PENCUCUH ANDA PERLU DI TUKAR.

10 RIM YANG POPULAR DI KALANGAN BUDAK2 KERETA

EMPAT (4) PUNCA KEROSAKAN KOMPONEN ELEKTRIKAL KENDERAAN